از یادش رفتم

صادقانه

سلام دوستان گلم خوش امدین به وب خودم و خودت اینجا فقط دلنوشته های من نوشته میشه نه کپی شده از جای دیگه خوشحال میشم اگه خوشت امد نظر بدی و به بقیه دوستات وب منو معرفی کنی خیلی ساده از کنار وب من رد نشو منظور منو بفهم خیلی صادقانه نوشتمشون

:: سنگ صبور2
:: پربازدید
:: حبیبی
:: hanilover
:: نوشته های یه پسر دیوونه
:: دل نوشته یه دختر تنها
:: اینجا همه چی درهمه
:: تنها
:: گریه های بی بهانه
:: یخ شکن جهنم
:: دلنوشته ی یه دختر تنها
:: لحظه های پوچ ممنوع
:: امروز اولین روز از باقی عمر من است
:: عشقکده
:: عاشقانه های فانتزی
:: ردیاب ارزان ماشین
:: جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صادقانه و آدرس ghafas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 16893
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



) ter">كد ماوس

src="http://picHAk.net/blogcod/translator/cod.php?width=130&bgcolor=FFFFFF&bdcolor=000000">


از یادش رفتم

از یادم رفته هرچیزی که دوست داشتم

 

ازیادم رفتن هر کسی رو ک  از دست دادم

 

از یادش رفتم از یادش رفته ....اره این رسم دوست داشتن



نظرات شما عزیزان:

hani
ساعت18:43---22 آبان 1394
اخیش پیدا کردم کجا باید نظر بدم

هانی
ساعت12:44---12 شهريور 1394

خخخخخخخخخخخ لایک
چرا سر نمیزنی؟؟؟

 

 

 

 

سلام فدات این روزا سرم خیلی شلوغه گرفتارم گرفتاااااااااااار.الان سر میزنم



دخی نا ناز
ساعت17:07---31 مرداد 1394

سسسسیلوم ننه چطولی خوبی دلم برات تنگیده بود چطولی چ خبر شناختیم ؟؟؟؟اگه نشناختی تو خماریم

بمون خخخخخ

 

 

سلام ننه فدات چرا نشناسم کی مثل تو میحرفه فقط تویی ک نیاز به بسته اموزشی داری خخخخخخخخخخخخخخخ



دریا
ساعت1:18---24 مرداد 1394

سلام خل و چل بیا وبم ایدی بهم بده تو تلگرام ادت کنم میخوام ی گپ بزنم برو بچ قدیمی پیدا کنم فعلا نیکی و مهراد و تو هستی البته اگ بیای منتظرتم فقط بیا وبم ایدی تلگرام بده بهم تا ادت کنم منتظرمممم بای

 

سلام دری بوشه میام فدات بوس بوس ستاره بچینی



نیکی
ساعت14:38---16 مرداد 1394

سلام ننه دلم برات تنگ شده ب امیر بگو و ادرسو بهم بده من اقاجونم و عمم فوت کردن منم چن باری اومدم ب اون ادرس چدید اما شماها نبودین ادرسو بهم بدین خیلی تنهام

 

 

عزیزم منم جاشو بلد نیستم دیه تو چتروم ها نمیگردم فدات

..بهت سر میزنم بای



دلناز
ساعت13:19---13 مرداد 1394
سلام وبت خیلی خوشگله لطفا به منم سر بزن

نیکی
ساعت15:48---8 تير 1394
من دوستمم فرستادم برا اون هم بالا نمیاره با گوشیم میام بالا نمیاره ینی چیه؟

نیکی
ساعت15:23---8 تير 1394
ننه من دوباره برام صفه نمیاد بگو چ کنم ازش بپرس هم امیر اومد تو روم من یهو بیرون شدم
پاسخ:عزیزم نیکی ادرس وبتو بده بهت جواب بدم یا شمارتو برام بنویس بهت زنگ بزنم ....اخه چطوری خبرت کنم


NIKI
ساعت14:02---8 تير 1394
من قاط زدم چیشد من یادتم یا از یادت رفتم؟خخخخخخخخ
پاسخ:تو همینجوری قاطی کرده بمون خخخخخ منظورو بگیر


ayda
ساعت13:29---28 خرداد 1394
سلام دوست خوبم وبلاګ زیبا و جالبی داری
خوشحال میشم اګه قبول کنی تبادل لینک رو لینکمو تایید کردی خبر بده لینکتو تایید کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط رضوان در چهار شنبه 27 خرداد 1394

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by ghafas